3 Ocak 2014 Cuma

MUTFAK ŞEFİ

    Yılbaşı geçti, yılın ilk günleri oldukça yoğun ve hareketli geçti. Bu sırada yeni tarifler denemeye pek vaktim olmadı çünkü sürekli eski tariflerim istendi. Yılbaşı için cheesecake, tiramisu, makarna salatası, kar topu ve fırında elma istendi benden (: dolayısıyla yeni tarif fotoğraflayamadım. Ama sizinle yeni arkadaşımı tanıştırmak istiyorum (:


    Fakir Food Master (: Uzun zamandır profösyonel bir yardımcı istiyordum, uzun araştırmalar sonucu; hızı, kapasitesi ve hacmi benim için en uygun olanını seçtim (: çok da memnunum. Düşünenleriniz varsa öneririm (:


28 yorum:

  1. bende bu makinadan almak istiyorum.deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.yanında gelen aparatları neler.nereden kaça aldınız ve hamur yoğurması nasıl.kıymaları iyi çekebiliyormu?
    bu sorularıma cevap verebilirseniz çok sevineceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyma çekme aparatı hariç bütün aparatlarını kullandım, hepsinden de çok memnunum :) Eşim internetten getirtti ama fiyatını bilmiyorum, ama Esse'de satılan muadillerinden çok daha uygundu onu hatırlıyorum. Alırsanız pişman olmazsınız. Hamur yoğurması, çırpması çok başarılı ve bütün işlemleri çok hızlı hallediyor.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için.geçen hafta http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/PHILIPS-HR7761-00-Viva-Collection-2-1-lt-Mutfak-Robotu,103452,504114,1192361.html?langId=-14 bu ürünü almıştım.ama hamur yoğurmasını beğenmedim.o yüzden eşimi kıyma ve içli köfte aparatlarıyla kandırıp bu robotuda almak istiyorum.benim gibi evde ekmek yapan irisi için olmazsa olmaz bir ürün:)
      şuan en ucuz kargo dahil 9 taksitle 450tlye buldum.

      Sil
    3. şimdiden hayırlı olsun diyeyim, umarım kıyma aparatından da memnun kalırsınız :)
      tariflerimi ve bu tarz ürün önerilerini facebook'ta aynı isimli sayfamdan da daha aktif takip edebilirsiniz.

      Sil
  2. hamur ve çırpıcı ve karıştırma başlıklarını bulaşık makinesinde yıkamayın. kullanım kılavuzunda yazmıyor ama yıkanınca kaplamaları çıkıyor ve kullanıcıyı suçluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep makinada yıkıyorum bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar O.o

      Sil
  3. Merhaba,
    Öncelikle güle güle kullanın :) Ben de bu üründen almak istiyorum, hız ayarlarını merak ediyorum, en yavaş hızı ne kadar yavaş? :)) Yani bildiğimiz standart mikserlar gibi tozu dumana katmıyor değil mi? Çok teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, 6 farklı hız ayarı var, ilk ayar elde karıştırmadan daha yavaş. el mikserinden çok daha kullanışlı. Gönül rahatlığıyla öneririm, ben bir yılı aşkın süredir kullanıyorum hem de çok sık, hiç bir sıkıntı yaşamadım :)

      Sil
  4. Bende almayı düsünüyorum.İçli köfte aparatını kullandınızmı ise yarıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzgünüm içli köfte aparatı kullanmadım. ben pek kıyma, içli köfte, vb aparatları kullanmıyorum

      Sil
  5. Selamlar bende mutfak şefi almak istiyorum ama kararsız kaldım mutfakta yer sorunum var bu ürünün yükseklik ölçüsünü yazarmısınız şimdiden teşekür ederim
    İyi günlerde sağlıkla kullanmanızı dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki karış boyunda, yarım karış eninde ve bir buçuk karış yüksekliğinde :D

      Sil
  6. Kullanirken sarsinti yaptigini duydum, dorumu bunu almak istiyorum.....bundan dolayi cesaret edemiyorim.acma , poaca hamurunu zorlanmadan yoguruyormu....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ağır hamur yoğuruyorsanız ya da en yüksek devirde çalıştırıyorsanız sarsılıyor doğru, ama açıkcası bu beni hiç rahatsız etmedi çünkü sabitlenmemiş her motorlu gerecin yapacağı bir şey bu. hamur yoğurmasını sormuşsunuz, bütün malzemeyi koyup orta devirde çalıştırdığınızda hamur yoğurma aparatıyla 1 bilemediniz 2 dakikada hamur hazır :) yaklaşık iki senedir kullanıyorum; makarondan mayalı poğaçaya, kek hamurundan yumurta kabartmaya her şey yaptım ve robotumdan çok memnunum. Umarım yardımcı olabilmişimdir, size de sevgiler :)

      Sil
    2. Cokkkk tesekkur ederim....karar vermeme yardimci oldunuz , sarsintidan dolayi kulanirken problem cikar yada yurur diye korkmustum.ihtiyacim olan az parcali watti yuksek bu urundu...

      Sil
    3. Cokkkk tesekkur ederim....karar vermeme yardimci oldunuz , sarsintidan dolayi kulanirken problem cikar yada yurur diye korkmustum.ihtiyacim olan az parcali watti yuksek bu urundu...

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben de mutfak robotu almayi dusunuyorum.acaba cigkofte yogurdunuz mu makinanizda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç denemedim, açıkÇası denemek aklıma dahi gelmezdi O.o

      Sil
    2. Yanitiniz icin tesekkurler

      Sil
    3. İclı köfteyaptim ve harika oldu

      Sil
  9. Merhaba sayfanizi zevkle takip ediyorum Ve mutfak sefinden ben de almayi düşünüyorum.Standlı mikser im var zaten ben yogurmak için istiyorum pohaca borek kurabiye gibi daha sert hamurlari yaparken sarsıntı oluyormu? Essenso professeur,kenwood 242,tefal masterchef ve philips arasinda kaldim.Düşüncelerinize ihtiyacım var.şimdiden tsklerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :) yüksek devirde, sert hamurda sarsıntı oluyor ama performansını etkilemiyor. ben üç senedir çok da seyrek olmayan aralarla kullanıyorum, merengten turta hamuruna her şeyi yaptım, memnunum. umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
    2. Çok tsk ederim güzel tariflerinizde görüşmek üzere...

      Sil
    3. Çok tsk ederim güzel tariflerinizde görüşmek üzere...

      Sil
  10. Merhaba sayfanizi zevkle takip ediyorum Ve mutfak sefinden ben de almayi düşünüyorum.Standlı mikser im var zaten ben yogurmak için istiyorum pohaca borek kurabiye gibi daha sert hamurlari yaparken sarsıntı oluyormu? Essenso professeur,kenwood 242,tefal masterchef ve philips arasinda kaldim.Düşüncelerinize ihtiyacım var.şimdiden tsklerr

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben de bugün fakir food master baktım çok kaliteli göründü kenwood km 286 yada tefal arasında kaldım hala kullanıyor musunuz memnun musunuz? teşkler

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben de bugün fakir food master baktım çok kaliteli göründü kenwood km 286 yada tefal arasında kaldım hala kullanıyor musunuz memnun musunuz? teşkler

    YanıtlaSil