16 Aralık 2013 Pazartesi

CUMARTESİ

    Cumartesi sevgili eşimin doğum günüydü
, ülke genelinde gerçekleştirilen elektrik kesintilerine rağmen bunlar çıktı mutfağımdan (:
    Bilen bilir Nestle'nin after eight diye meşhur bir çikolatası vardır. Özellikle ağır bir yemekten sonra bir parça yediğinizde ferah ve temiz bir his uyandırır ağızda. Kalite hissi veren bir çikolatadır. Uzun zamandır aklımda olan bir şeydi bu, after eight tadında bir şeyler yapmak. Truffle yapmayı severim, sütlü çikolata dolgulu truffle yaptım, dolgusuna bir kaç damla doğal nane aroması ekleyerek o ferahlığı yakaladım, dış kaplamasını da kaliteli bir bitterle yaparak tam istediğim etkiyi yarattım (:
    Daha önceki yazılarımda kar toplarımdan bahsetmiştim, kış gelince tezgahımda yerini alır bunlar (: coconut popslara benzer ama onların kurabiye yapısının aksine bunlar daha sakızımsı ve daha aromatiktir.
    Doğum günlerinin olmazsa olmazı nedir (: tabii ki yaş pasta, pandispanyasından kremasına her bir şeyi ellerimden çıktı (:
    Bu kadar tatlının arasında bir de doyurucu tuzlu bişeyler yapmak lazım (: İnanılmaz basit ama bir o kadar lezzetli bir makarna salatası yaptım, bu da arkadaşım Ceyda'nın hatırına tariflerime eklendi (: Tarifler yoldaaa... 
   
    AFİYET OLSUN (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder