3 Aralık 2013 Salı

Geç Kalmış Bir Başlangıç



    26 yaşında bir psikolog olarak yaklaşık 16 senedir her fırsatta kendimi mutfağa attım. Dersten yorgun geldim mutfakta dinlendim, sevgilimden ayrıldım mutfakta huzur buldum, işten geldim stresimi mutfakta attım. Kısacası yeni şeyler pişirmek için kendime hep bir bahane yarattım. Yıllarca Blog açmakla ilgili baskılara direndim çünkü çok başka bişey olduğuna inandım. Ama sonra yaptıklarımı fotoğraflayabildiğimi görünce neden olmasın dedim. Bir de arkadaşlarımın Bloglarında kendi tariflerimi ve o tariflere yapılan yorumları gördükçe "evet" dedim, "sahalara girmenin vakti gelmiş de geçiyor (: ".
    Hem klasikler, hem kendi tariflerim, hem dünya mutfağı... Birlikte keşfedelim, birlikte pişirelim.

    O zaman ben hoşgeldim, umarım siz de benim mutfağımı hoş bulursunuz (:

10 yorum:

  1. Gec kalinmis bir merhaba...Hayirli olsun genc psikolog hanim ama benim psikolejimi bozdun ben cupcake lere bayildim ama tarif yok meslek sirri sanirim neyse kader utansin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tijen Hanım çok teşekkür ederim (: evet ne yazık ki bir tek CupCake'lerimin tarifini vermiyorum (: tahinli olanın tarifi mevcut ama ((: sipariş verebilirsiniz, zevkle göndeririz (:

      Sil
    2. merhaba ezgi hanım, nasılsınız?

      Sil
    3. Teşekkür ederim Mehmet bey, siz nasılsınız

      Sil
    4. ben de iyiyim efendim çok teşekkür ederim
      tesadüfen gördüm blogunuzu oldukça güzel bir blogunuz var gerçekten.

      Sil
    5. ama uzun süredir yazmamışsınız galiba?

      Sil
    6. Evet uzun zamandır vakit ayıramıyorum ne yazık ki. Umarım bir ara yeniden yazmaya zamanım ve enerjim olur :)

      Sil
    7. umarım :) yeni yazılarınızı merakla bekliyor olacağım :) bu arada mailinize de yazdım ama görünmedi mi acaba?

      Sil
    8. Spam'e düşmüştür

      Sil
    9. rica etsem kontrol eder misiniz

      Sil