21 Haziran 2014 Cumartesi

Bu Bir Tarif Değil :)

        Bazı sabahlar uzun kahvaltılar hazırlamak istemezsiniz. Enerji veren, tok tutan ve basit bişeylerle geçiştirmek çekici gelir. Böyle günlerde Amerikan aile dizilerine kaçarım :) Bir bardak sütümün yanına bir dilim fıstık ezmeli ekmek hazırlarım. Bazen çilek reçeliyle, bazen de balla.. Fıstık ezmesini ilk kez 8-9 yaşındayken denemiştim, o zaman hatırladığım kadarıyla sadece Gold vardı. Şekerli fıstık ezmesi, daha sonra bir çok marka aynı ürünü çıkardı. Benim tercihim şeker katkısız olanlar. Marka vermeyeyim :) Bu sabah bi dilim tam buğday ekmeğinin üzerine 1 tatlı kaşığı şekersiz fıstık ezmesi sürdüm, üzerine 1 çay kaşığı bal gezdirip en üstüne de yarım muz dilimledim :) Yer fıstığı faydalı yağlar konusunda oldukça zengindir, muz tam bir potasyum kaynağıdır. Balın bence bi faydası yok, saf şeker :D ama rafine şeker yerine doğal şekerle tatlandırmak daha mantıklı geliyo. Yanında bi bardak sütle benim için enfes bi kahvaltı oldu :) Size de öneririm.


          Bana AFİYET OLSUN (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder