29 Nisan 2015 Çarşamba

OTTO BURGER MERSİN


    Sevgili eşim her çarşamba arkadaşlarıyla stüdyoya gider. Bu hafta salıya aldılar, "sen de gel" ısrarları üzerine yoğun bir gün olmasına rağmen gittim. Dün bütün şehri sanırım iki kez dolandım; işe gittim eve döndüm, annemle Nil'i aldım, PTT'ye uğrayıp bir gün önce geri dönen kargomu aldım, ameliyat olan eski bir ahbabı ziyarete gittim, annemle Nil'i eve bıraktım, hazırlandım stüdyoya gittim! Huh, yazarken yoruldum, bu arada stop lambaları yanmayan bir WW yüzünden ciddi bir kaza atlatıp 155'e ihbarda bulunduktan sonra yoluma devam ettim :D Gene de keyifli bir gündü. Uzun zamandır denemeyi planladığım, Enjoy Burger House yazımdan sonra bu konuda mail aldığım bir mekanı denedim.
   Solistimiz yok gel dediler gittik :P Emin misiniz dedim, çok ısrar ettiler, ilk şarkıdan sonra mikrofonu bırakmam için daha şiddetli ısrar ettiler :D Kargadan hallicedir sesim ama mikrofonsuz eşlik etmeyi severim, ne tizim tiz ne pesim pes töbe yarappim bi sesim vardır :D Gene de eğlendim, stüdyodan çıktık OTTO'ya yemeğe geçtik. Gelelim esas konuya:



    OTTO'nun menüsü ilginç :D Bütün burger isimlerinin ardına bir otto ekleyerek isim vermişler; mantarotto, specialotto, baconotto, classicotto, vb. O muydu bu muydu derken üçümüz de specialotto tercih ettik. Özelliği içinde sos olarak patlıcan beğendi bulunması, ki patlıcanla yapılan her şeye aşığımdır <3 Yanında ekstra olarak da soğan halkası sipariş ettik.

    Hamburgerin köftesi oldukça lezzetliydi, köfte etinin kuzu - dana karışık olduğunu düşünüyorum, kuzunun oranı oldukça az ama benim damağımın kokusunu alacağı miktarda ;) Ekmek yumuşak ve lezzetli, paket sos çeşitliliği tatminkar, burgerin iç sosları kıvamında ve miktarı yeterli, sebzeler taze. Genel anlamda başarılılar ama benim için bir Enjoy BH değiller üzgünüm. Soğan halkalarını soğuk yağa mı atmışlardı, yoksa soğan halkalarının buzu mu çözülmüştü bilmiyorum ama korkunç yağ çekmişti, patateslerin de sunumu şık değildi. Burgerin yanına öylece dağıtılmış gibiydi.

    Karşılaştırma yapmamı isterseniz; Enjoy Burger House'u tercih ederim, ama öğrenci bütçesine uygunluk konusunda OTTO daha ideal. Enjoy BH'da sipariş edeceğiniz tek burger yerine OTTO'da menü sipariş edebilirsiniz. Mütevazı bir burger yemek istiyorsanız ama artık zincir restoranlardan bıktıysanız gidebileceğiniz bir yer.

    OTTO'dan kalkınca sahile doğru yürüyelim, Mado'dan birer top dondurmayla geceyi kapatalım dedik. Çocukluğumun geçtiği sokaklar ne kadar değişmiş, eski Turunç'un karşısındaki park hariç o sokakta geçmişe ait bir şey kalmamış. Aralara birbirlerine bitişik küçük cafeler açılmış, önlerinde tahta sandalyeleriyle üniversite yıllarımı hatırlattı, dün gibi gelen yılların üzerinden ne ara 6 sene geçti algılayamıyorum. Etnik kültürlerin olmadığı ara sokaklarda yürümeyi seviyorum, eşlik etmek isterseniz keyifli vakit geçirebiliriz ^_^

    AFİYETLE, KEYİFLE..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder