19 Nisan 2015 Pazar

Wo-Wo Mersin



    Haftasonu kuzenimle birlikte uzuuun zamandan sonra işlerimizden zaman bulup birlikte nefes aldık. Ben henüz evlenmemişken, o henüz okulda çalışmaya başlamamışken her pazartesi bürosuna giderdim, seramoni eşliğinde kahve keyfi yapar, fal bakar gibi yapar ve çok eğlenirdik. Zamanla o kurslar haricinde bir de okulda görev almaya başlayınca, ben evlenip bebek sahibi olunca bu pazartesiler iptal oldu. Pazartesileri geçtim, ayda bir görüşmemiz bile zorlaştı. Ha kuzen işte aile arasında görüyosun falan da, çocukluğun birlikte geçince yetmiyo. Özel zamanlar paylaşmak istiyosun, alışmış kudurmuştan beter derler :D İşte aylar sonra bu cumartesi uzun uğraşlar sonunda ve diğer işler arasında zaman yaratabildik birbirimize :) Keyifle oturabileceğimiz, ne öğle ne akşam yemeğine denk gelmediği için bişeyler tırtıklayabileceğimiz bi yerde oturalım dedik, Marina Wo-Wo uygun geldi.

    Önce masa bulmakta biraz sıkıntı çektik bütün masalar boş ancak biz dediğim gibi ne öğle ne akşam servisine ait değiliz :D Ara zaman misafiriyiz, masalar arasında "ora bir saat sonraya rezerve", "bura iki saat sonrasına rezerve" cümleleriyle dolaştıktan sonra bir yer bulduk ve oturduk. Ben roka salatası ve soda, kuzenim pizza ve limonata siperişlerini de verdik. Limonatanın gelişi olaylı oldu :D Traş buzlu, nanesiz limonata önce traş buzlu bol naneli geldi, gitti iri buzlu nanesiz geldi, üçüncü de sonunda doğru geldi :D Haricinde ne serviste, ne siparişlerde, ne de işletmede her hangi bir sıkıntı yaşamadık. Uzun zamandır bir makenada bu kadar keyifli vakit geçirmemiştim. Sunumlar zarif ve şıktı, siparişler oldukça lezzetli. Pizza incecik ve ama yumuşacık, rokalar taze ve kurutulmuş. Gülmeyin, salata malzemesi iyi kurutulmadığında korkunç bişey çıkıyor ortaya.

    Salatanın üzerine rendelenen parmesan rokanın ıtırlı tadını vurguluyo, içindeki kuru domateslerin ekşiliği rokanın acısına çok yakışıyo. Balsamik sirkeyi o kadar dozunda kullanmışlar ki sadece geriden bir esinti şeklinde hissediliyo. Balsamik sirkeyi biraz fazla kaçırsalar kuru domateslerin de ekşiliğiyle yenemeyecek bi salata çıkardı ortaya. Salatada bana hitap etmeyen tek şey cevizdi, onu da belirtince cevizsiz roka salatamla ben çok mutluydum :) "cevizli roka salatası"nı cevizsiz isteyen benden başka arıza var mıdır onu da işletmeciye sormalı :D

    Üzerine içilen bir fincan Türk kahvesi de çok hoş bir sunumla geldi. Kısacası ben Wo-Wo Mersin'den oldukça memnun kaldım. Size de öneririm. Ana yemeklerini denediğim zaman onunla ilgili de yazarım. Şimdilik esen kalın :P

    Bu da böyle bir pazartesi yazısı olsun. Sendromunuzu iş çıkışı Wo-Wo'da bir şeyler içip iyot kokusunu içinize çekerek dindirmeniz dileğimle;

    İYİ HAFTALAR (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder