24 Nisan 2015 Cuma




    Geçtiğimiz pazardan beri boğazım ağrıyodu, ama öyle şişme ağrısı falan değil; baya bildiğin bütün gece konserde ya da maçta bağırmışçasına upset ifade simgesi
     Zevzek kardeşim "grip oluyosun bu seneki boğaz ağrısıyla geliyo" dedi, dikkate almadım. "Yok yau, soğuk soda içtim ondan" didim.. Yanılmışım upset ifade simgesi Boşboğazlı zevzek squint ifade simgesi iki gün sonra burun akıntısı, öksürme, hapşırma ve bilumum hastalık getirileri birlikte baş gösterdi. Hoş geldin bahar gribiiiii squint ifade simgesi
     23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın, Ulusal Egemenlik kısmının uzun yıllardır yok sayılıp sadece çocuk bayramı olarak kutlanmasına alıştık elbet ama bu sene bir de kandile denk gelince bir çok kanalın komple yok saymasını da bu hastalık sayesinde farkettim confused_rev ifade simgesi
     Elimde ıhlamurum, burun deliklerime tıkadığım peçete parçalarım ve battaniyemle televizyon karşısına geçip çocukluğumu yad edeyim diye düşünmüştüm oysa. Bütün kanallar birbiriyle yarışırdı eskiden, biri Ankara'daki törenleri verirdi, biri Anıtkabir'deki töreni canlı yayınlardı, biri okul önlerinde röportaj yapardı falan.. Şimdi gündüz kuşağı programlarının hiç birinden feragat edilmemiş maşallah! Sahte bir kutlama, bir iki cast bebesi oldu da bitti maşallah adam olmaz bu ülke inşallah!
     Biz ne ara bu noktaya geldik demicem elbet, saçma ve içi boş bir soru zira. Benim sormak istediğim çok başka, geldiğimiz bu noktadan geri dönüş var mı acaba?!?! Ne "laiklik elden gitti" ne de "din elden gitti", elden giden tek şey var; mantık. Elmayla armudu karıştırmamayı öğrenemedik gitti.
     Ağzımdaki kekremsi tadın tek sebebi grip değil anlayacağınız, bu günlerde pek keyifsiz pek bi nane mollayım..
     Siz esen kalın, bana da bi ballı limonlu ıhlamur kaynatın hayrınıza..

     İYİ HAFTA SONLARI!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder