1 Temmuz 2014 Salı

AÇIK TOST

        Yaz sıcaklarında hafif bi kahvaltı seçeneği. Bu sabah kendime açık tost yaptım, yanına da bi bardak soğuk meyve suyu aldım. Hem hafif bi kahvaltı yaptım hem de uzun süre tok tuttu. Haftasonu için de kişi başı birer tane yaptığınız taktirde masanıza renk katarsınız. Brunch davetlerinde de çeşit artırmanız için kolay ve lezzetli bi seçenek :)
  • çok tahıllı tost ekmeği
  • kaşar
  • domates
  • taze biber
          Ben bugün sadece kırmızı domates kullandım. Bütün malzemeleri ince dilimleyin. Tost makinasını ısıtın. Ekmeklerin üzerine birer ince dilim kaşar yerleştirip, birer dilim domates ve birer dilim biber yerleştirdikten sonra birer dilim daha kaşar yerleştirip tost makinasına yerleştirin. Tost makinasını ızgara konumuna getirin, tost makinasının üst kısmı tostlar değmeyecek. Kaşar üstün ısısıyla erirken, altta ekmek kızarıp kıtırlaşacak :)



AFİYET OLSUN (:

2 yorum:

  1. Tostmu sanat eserimi belli değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunum benim için her zaman önemlidir :) Soframın şık olması kendimi de daha şık hissetmemi sağlar :) Yediğim şey önce gözüme hitap etmeli ki tadını çıkarayım :)
      * baking chef ezgi adıyla facebook sayfamdan da takip edebilirsiniz yazılarımı :)

      Sil